A Milli Kadın Voleybol Takımımız, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları çeyrek final maçında Güney Kore’ye 3-2 yenilerek elendi
Beni sonraki yorumlar için e-posta ile bilgilendir.
Beni yeni yazılarda e-posta ile bilgilendir.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.