FLAŞ HABER

Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Sanalgazete.net

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı
Spread the love

Gaziantep’in İslahiye ilçesi Çamlıca Mahallesi’nde, Mustafa Haboş cep telefonunu şarja bırakarak kardeşinin evine misafirliğe gitti.

6 KİŞİNİN YAŞADIĞI EV KÜLE DÖNDÜ

İddiaya göre, bu esnada şarja takılı cep telefonunun bulunduğu elektrik kontağından yangın çıktı. Evinden dumanların yükseldiğini gören Mustafa Haboş, durumu hemen itfaiye ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek diğer evlere sıçramadan söndürdü. Yangın sonrasında 6 kişinin yaşadığı ev tamamen kullanılamaz hale geldi.

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

Şarjda unutulan telefondan dolayı yangın çıktı

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ